1.
ANALIZA POTRZEB
KLIENTA
Przed podjęciem jakichkolwiek działań analizujemy potrzeby klienta, aby dostosowania najbardziej efektywne działania podejmowane w porozumieniu z naszym klientem.
2.
ANALIZA
MOŻLIWOŚCI
Analizujemy dokładnie wszelkie dostępne możliwości pozwalające nam na osiągnięcie maksymalnych wyników.
3.
ANALIZA
KONKURENCJI
Za pomocą dedykowanych narzędzi (w tym naszych autorskich) analizujemy działania konkurencji w sieci, co pozwala nam na precyzyjne określenie możliwości zdobycia przewagi.
4.
PODJĘCIE
DZIAŁAŃ
Rozpoczynamy po konsultacjach pracę z klientem wykorzystując wcześniej zdobyte informacje oraz wykonane analizy, co pozwala naszym klientom odnieść sukces.
5.
CYKLICZNE
RAPORTOWANIE
Wysyłamy miesięczne raporty obejmujące wszystkie podjęte przez nas działania w sieci.
6.
STAŁY
MONITORING
Monitorujemy w sposób ciągły nasze działania, strony naszych klientów oraz ich konkurencję i w razie potrzeby podejmujemy po konsultacji z klientem dodatkowe działania.