Case study pozycjonowania czyli:
Krótkie studium przypadku rocznych działań SEO na witrynie klienta.
Jak to się zaczęło – czyli rozpoczęcie współpracy
Zgłosił się do nas potencjalny klient niezadowolony z działań „wiodącej w branży firmy SEO” – czyli dużej agencji z zapytaniem czy moglibyśmy się zająć jego stroną, gwoli ścisłości witryna to sklep internetowy czyli branża e-commerce. Po wstępnej błyskawicznej ocenie możliwości współpracy, analizie działań firmy SEO oraz pobieżnej analizie konkurencji stwierdziliśmy, że jak najbardziej, możemy zwiększyć widoczność strony oraz zapewnić zwiększenie targetowanego ruchu na witrynie pochodzącego z wyszukiwarki Google. Za naszych analiz wynikało, że na stronie nie przeprowadzono optymalizacji ani treści ani metatagów, praktycznie nie zrobiono niczego. Działania na zewnątrz ograniczyły się do umieszczenia aktywnego odnośnika (sidewide) na jednej witrynie. Analiza odwiedzin z wyników wyszukiwania Google pokazała 18 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Ostrożnie stwierdziliśmy, że możemy zwiększyć ilość UU o jakieś 30% do 50%. Klient zaakceptował umowę, przyklepał budżet. Read more »
Najnowsze komentarze